Leírás
Márkanév | Sapho |
---|---|
Széria | BLOCK |
Rendelési kód | IR184 |
Garancia | 0 hónap |
Súly | 16,00 kg |
Szín | Fehér |
Szélesség | 280 mm |
Magasság | 1750 mm |
Csomag | 1 ks |
Forma | Keretes |
Ajánlott Fűtőpatron | 400 W |
Fűtési Lehetőség | Elektromos fűtés; Központi fűtés; Kombinált fűtés |
Bekötési Távolság, 50Mm | Szimmetrikus (középen) |
Bekötési Távolság | 50 mm |
Hőmérsékleti Adatok | 75/65/20 °C |
Méret | 280x1750 mm |
Űrtartalom | 8.2 l |
Alapanyag | Acél |
Teljesítmény | 461 W |
Paraméterek
Kötési távolság | 50 mm |
Magasság (cm) | 175cm |
Szélesség (cm) | 28cm |
Típus | Központi és elektromos |
Szállítási információ
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS HATÁRIDŐK:
Felhívjuk figyelmét, hogy az ingyenes kiszállítás kizárólag a megjelölt termékeinkre és 50.000 Ft feletti vásárlás esetén, Budapest körzetére vonatkozik! Ingyenesen szállítható termék mellé további olyan terméket rendel, aminek a szállítása nem ingyenes, szállítási díját értelemszerűen felszámoljuk. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza! Weboldalunkon kiválasztott és megrendelt terméket a Kereskedő a Megrendelőnek e-mailban küldött rendelési visszaigazolás után, a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) a megrendelés során jelzett szállítási címre, házhoz szállítja a szállítmányozó cég (Pannon Xp Kft. Tel: /06 1/ 261-8472) vagy saját céges autónk igénybevételével. Törékeny termékek szállítását, speciálís szállító céggel végezzük a kellemetlenségek elkerülése végett. A termék fuvardíja függ a termék nagyságától, árumennyiségtől és a szállítási cím távolságától. A termék beérkezéséről, átvételéről kollégáink folyamatosan tájékoztatják Önt a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Fizetési lehetőség, Készpénzzel, Banki előre utalással, vagy Bankkártyával / az oldalunkon OTP Simple felületen/. A számlát minden esetben a termékkel együtt kapja meg a vásárló.
Rendelés lemondása, elállás: Ezeket az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettük (ÁSZF).
Házhoz szállításnál mire kell figyelni!
Nem szeretnénk vásárlóinknak kellemetlenséget és bosszúságot okozni, ezért szeretnénk tájékoztatni önöket, hogy a megrendelt termék átvételénél mire figyeljenek!
Feladás előtt Cégünk meggyőződik arról, hogy a termék sértetlen és minden tartozéka a csomagban van, csak ez után kerül a szállító cég kezébe. Innentől kezdve az Ő kezükben van, hogy a legnagyobb gonddal és körültekintéssel szállítsák ki a kívánt helyre. Sértetlen csomagolás esetén is lehet a kartondobozban, szállítás közben megsérült termék. A szállító cégeknek gyorsan kell dolgozniuk, hogy minél több árut eljuthassanak céljukhoz. Jellemző az ""itt írják alá és már rohanok is tovább"" mentalitás. Ne essenek bele ebbe a csapdába! Minden esetben a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot és győződjenek meg a sértetlenségéről, hiánytalan meglétéről. Ha ugyanis hagyjuk, hogy a futár elmenjen és utána bontjuk ki a csomagot, akkor bizonyíthatatlan, hogy nem a távozása után sérült, tört el!
Sajnos ebben az esetben a vásárló az akinek a kárt viselnie kell! Ezért nagyon fontos, hogy minden esetben a futár jelenlétében bontsuk ki a megrendelt csomagot!